Procedura reklamacji i zwrotów.

W przypadku chęci wymiany towaru na inny rozmiar/kolor:

Wymiana towaru polega na zwrocie produktu, a następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia.
W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł w innym rozmiarze lub kolorze. 

Na zwrot produktu klient posiada 21 dni od momentu odebrania przesyłki.

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

W przypadku chęci zwrotu towaru:

Zwrot towaru polega na odesłaniu produktu na nasz adres (załączony na www.smiths.pl i podany na paragone), załączenia paragonu, oraz wypełnieniu i wysłaniu formularza zwrotu. I
stnieje możliwość wysłania formularza drogą elektroniczną na adres sklep@smiths.com.pl

Na zwrot produktu klient posiada 21 dni od momentu odebrania przesyłki.
 

1. Wymiana towaru

Istnieje możliwość wymiany zakupionego w sklepie Smiths towaru na inny rozmiar w ciągu 21 dni od otrzymania przesyłki. Wymiana na inny model wymaga dokonania zwrotu (skorzystania z procedury zwrotu), a następnie złożenia oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia. Procedura wymiany dotyczy wyłącznie wymiany rozmiaru w obrębie tego samego modelu (w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji!)

W przypadku wymiany otrzymanego towaru:

  • Najpierw prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i załączeniu go wraz z paragonem do przesyłki, lub podesłanie go drogą elektroniczną na adres sklep@smiths.com.pl. W ciągu 3 dni roboczych pracownik naszej firmy powiadomi drogą mailową badź telefoniczną a dalszym toku postepowania.
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. 
  • Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  • Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.

 

2. Reklamacja towaru

Ważna informacja: jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura wymiany (opisana wyżej).

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

  • Najpierw prosimy o przesłanie drogę elektroniczną na adres sklep@smiths.com.pl informacji o rozpoczęciu procedury reklamacyjnej, w mailu prosimy napisać jakie zauważono wady towaru oraz jeżeli to mozliwe przeslać zdjęcia. Prosimy także o podanie swojego swojego imienia i nazwiska, numeru zamówienia oraz numeru telefonu. W ciagu 3 dni roboczych pracownik naszej firmy powiadomi drogą mailową badź telefoniczną a dalszym toku postepowania.
  • Następnie towar prosimy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres: Dział Zwrotów i Reklamacji firmy Smiths, ul. Rybnicka 20, 43-190 Mikołów KONIECZNIE wraz z informacjami, które uprzednio przesłane zostały w mailu.
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. 
  • Wszystkie towary sprzedawane z opisem OUTLET są tańsze od ich ceny sklepowej o 25-75%. Istnieje możliwość, że będą one posiadały drobne zadrapania, marszczenia, małe plamki, ślady kleju , jednak wady te w żadnym stopniu nie mają wpływu na jakość ich użytkowania. O wadach powyższych każdy klient jest informowany przez zakupem towaru z działu OUTLET i wyraża na nie zgodę. Opisane wady nie będą uznawane jako podstawa reklamacji.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania kolekcji), Smiths sp.zoo zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. Prosimy podać numer konta w mailu informujacym o wszczęciu procedury reklamacyjnej.
  • Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  • Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  • Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VII 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  • Smiths sp. z o.o. nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Reklamacji nie podlegają:

  • naturalne zużywanie się obuwia (np. zelówek, fleków, wyściółki) uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia) 
  • uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji 
  • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu 
  • wygoda obuwia 
  • elementy ozdobne np. klamry, guziki, gumki 
  • odbarwienia 
  • przemoczenia 

UWAGA! - Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych bez uprzedniej konsultacji mailowej bądź telefonicznej.

3. Zwrot towaru

Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie Smiths.pl towar do 21 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

  • Najpierw prosimy wypełnienie formularza i zamieszczeniu go w przesyłce lub wysłaniu go drogą elektroniczną na adres sklep@smiths.com.pl.
  • Następnie towar prosimy wysłać na adres: Dział Zwrotów i Reklamacji Smiths Sp zoo, ul. Rybnicka 20, 43-190 Mikołów KONIECZNIE wraz z paragonem i formularzem, za wyjątkiem sytuacji, gdzie formularz został wysłany drogą elektroniczną.
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. 
  • Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem)
  • Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Pobierz formularz zwrotu.

Twój Koszyk


Sprawdź
Trwa sprawdzanie...
Wprowadzony kod jest niepoprawny.
{{ cart.coupon.name }} -{{ cart.coupon.value | number:2 }} zł
Razem {{ cart.sum - (cart.coupon ? cart.coupon.value : 0) | number:2 }} zł