Regulamin sklepu

I. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY

Sklep internetowy działający pod adresem www.smiths.pl, prowadzony jest przez:

Smiths Spółka z o.o.
ul. Rybnicka 20
43-190 Mikołów
REGON: 277699270
NIP: 954-24-20-861

Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód , VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000065880, NIP: 954-24-20-861, REGON: 277699270

KONTAKT:
tel. +48 791 116 106
e-mail: sklep@smiths.com.pl

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy www.smiths.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową towarów odzieżowych, obuwniczych i akcesoriów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. W celu skutecznego złożenia zamówienia niezbędny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800×600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome) a także klawiatura lub inne urządzenia wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.
  3. Informacje znajdujące się na stronach sklepu www.smiths.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ceny oraz opisy produktów są jedynie informacją handlową. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
  4. Zamówienia składane i przyjmowane są w języku polskim.
  5. Ceny produktów widoczne na stronach www.smiths.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki które podane są oddzielnie w opisie każdego przedmiotu.
  6. Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.
  7. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzenia w nich zmian.
  8. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby produkty widoczne w ofercie sklepu internetowego www.smiths.pl pokrywały się z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i w przypadku dokonania zapłaty ceny przez Kupującego zwróci mu otrzymaną od niego sumę pieniężną.
  9. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba towaru, realizacja zamówienia następować będzie według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  10. Wszystkie towary sprzedawane z opisem OUTLET są tańsze od ich ceny sklepowej o 25-75%. Istnieje możliwość, że będą posiadały drobne uszkodzenia, zadrapania, marszczenia, małe plamki, ślady kleju , jednak wady te w żadnym stopniu nie mają wpływu na jakość ich użytkowania. Opisane wady nie będą uznawane jako podstawa reklamacji. Istnieje możliwość zwrotu towaru z opisem OUTLET w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
  11. Promocje w sklepie smiths.pl nie łączą się ze sobą. W przypadku towarów przecenionych żaden dodatkowy rabat nie ma już zastosowania.
  12. Sklep smiths.pl, oraz sklepy stacjonarne działają niezależnie. Ceny produktów, oraz rabaty mogą różnić się od siebie. Rabaty i promocje na sklepie smiths.pl mogą nie być uwzględniane na sklepach stacjonarnych.
  13. Sprzedający dostarcza dowód zakupu/fakturę VAT, które stanowią potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT w formularzu zamówienia należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego wystawienia faktury VAT.
  14. Składając zamówienie Klient oświadcza, iż zapoznał się treścią i akceptuje postanowienia regulaminu sklepu Smiths.

III. WARUNKI ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia w sklepie internetowym www.smiths.pl można składać wypełniając formularze zamówienia dostępne na stronach sklepu Smiths.
  2. W celu dokonania zakupu konieczna jest rejestracja poprzez podanie danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, login oraz hasło).
  3. Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz pełnych danych osobowych.
  4. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularzy zamówień znajdujących się na stronie internetowej sklepu smiths.pl.
  5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku: – błędnego/częściowego wypełnienia formularza zamówienia oraz braku potwierdzenia zamówienia – w czasie 5 dni nie zostanie zakatalogowany przelew w należytej wysokości – wysłana przesyłka nie zostanie odebrana.
  6. Klient może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub wycofać złożone zamówienie droga mailową, pisząc na adres: sklep@smiths.pl jedynie do momentu wpłaty podanej w zamówieniu kwoty pieniędzy.
  7. W przypadku anulowania trzech transakcji z powodu nieotrzymania wpłaty konto Klienta w sklepie Smiths zostaje zablokowane.
  8. W sklepie internetowym Smiths istnieje możliwość płatności w następujący sposób:

 IV. CZAS I KOSZTY TRANSPORTU

  1. Przesyłki wysyłane są maksymalnie do 5 dni roboczych od otrzymania wpłaty. O wysłaniu paczki Klient informowany jest oddzielnym mailem.
  2. W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może się opóźnić. W takim przypadku Sprzedający informuje o zaistniałej sytuacji a Klient ma możliwość rezygnacji z zamówienia.
  3. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz przesyłką biznesową za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  4. Koszt dostawy to: – Przesyłka kurierska DPD Polska – 13 zł pobranie dodatkowo 4 zł – Paczka biznesowa Poczta Polska – 12 zł pobranie dodatkowo 4 zł.
  5. Zamówiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu jako adres dostawy. Zmiana adresu doręczenia przesyłki po jej nadaniu wiąże się z opłatą 24 zł.
  6. Kurierzy firmy DPD doręczają paczki zazwyczaj na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki, głównie do godz. 17-tej. Kurier podejmuje 3 próby doręczenia przesyłki, dzień po dniu (dni robocze).
  7. Nieodebranie paczki i zwrotu przesyłki do nadawcy skutkuje: – Obciążeniem Klienta kosztami zwrotu paczki do nadawcy oraz ponownego jej nadania (13 zł + 13 zł, łącznie 26 zł) – jeżeli Klient zgłosi chęć ponownego nadania przesyłki i wyrazi wole jej odebrania – Obciążenia Klienta kosztem zwrotu paczki do nadawcy (13 zł) – jeżeli Klient zgłosi chęć rezygnacji z zamówienia i nie wyrazi zgody na ponowne nadanie przesyłki.

V. WYMIANA

  1. Klient ma możliwość wymiany zakupionego w sklepie Smiths towaru na inny rozmiar w ciągu 21 dni od otrzymania przesyłki.
  2. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji, nie wymiany.
  3. Dokładny opis procedury wymiany znajduje się w linku „Zwrot, wymiana, reklamacje”.
  4. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Odzież, akcesoria oraz obuwie powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko prosimy zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  5. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
  7. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji telefonicznej.
  8. W przypadku darmowej dostawy firma Smith's zastrzega sobię prawo do jej wyboru (Pocztą Polską lub Kurierem).

VI. REKLAMACJA

  1. Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VII 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)
  2. W przypadku otrzymania towaru zgodnego z zamówieniem jeżeli jednak rozmiar jest nieodpowiedni zastosowanie ma procedura wymiany, nie reklamacji.
  3. Smiths odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu. Kupujący traci uprawnienia, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie.
  4. Dokładny opis procedury reklamacji znajduje się w zakładce „Zwrot, wymiana, reklamacje”.
  5. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Odzież, akcesoria oraz obuwie powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko prosimy zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Smiths sp.zoo zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  7. Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania reklamacyjnego w ciągu 14 dni.
  8. Smiths sp.zoo nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  9. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji telefonicznej.

VII. ZWROT

  1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie Smiths sp.zoo towar w ciągu 21 dni od jego otrzymania na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.).
  2. Dokładny opis procedury zwrotu znajduje się w zakładce „Zwrot, wymiana, reklamacje”.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Odzież, akcesoria oraz obuwie powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko prosimy zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  4. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  5. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  6. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  7. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji telefonicznej.

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy Smiths z o.o. z siedzibą w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 20.
  2. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.smiths.pl i nie będą udostępniane innym podmiotom.
  3. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych.
  4. Powierzone dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa, takich jak: – Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz.926, z późn. zm.) – Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) – Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.04.2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
  2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Twój Koszyk


Sprawdź
Trwa sprawdzanie...
Wprowadzony kod jest niepoprawny.
{{ cart.coupon.name }} -{{ cart.coupon.value | number:2 }} zł
Razem {{ cart.sum - (cart.coupon ? cart.coupon.value : 0) | number:2 }} zł